سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://sabakuhsar.ParsiBlog.com
 
لینک دوستان
*
لینک های مفید

مورخ جمعه  22 / 1394/3 حجت الاسلام والمسلمین صفایی پور امام جمعه ی محترم شهرستان میامی میهمان مردم شریف حسین آباد کالپوش بود .

محمد جواد پیاده کوهسار


ایشان ضمن آرزوی اینکه انشاء الله زمانی فرا رسد تا  مردم کالپوش هم از نعمت داشتن امام جمعه بهرمند شوند و نماز عبادی سیاسی جمعه در کالپوش نیز برگزار گردد . خاطر نشان کردند که امام جمعه از طرف مقام معظم رهبری حکم دارد که نخست نماز جمعه را در همان محلی که حکمش را دارد برگزار کند و دوم اینکه نماینده ی ولی فقیه برای کل مردم شهرستان، بخشها و روستاها می باشد .

محمد جواد پیاده کوهسار

 

مطلب دیگری که بدان اشاره کردند این بود که امام جمعه چنانچه از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار باشد ، می تواند تأمین کننده ی مطالبات مردم در کنار مسئولین باشد و این پشتوانه مردمی  در تحول شهر ها و روستاها بسیار موثر خواهد بود .  

ایشان زیبا ترین خوشی را در کنار مردم بودن و خدمت به آنها دانست .

در آخر فرمایشاتشان نیز تأکید کردند امام جمعه متعلق به یک شهر و گروه خاص نیست ومتعلق به مردم دورترین نقاط شهرستان نیز می باشد .

و بعد از اقامه ی نمازجماعت ظهر وعصر در مورد سبک زندگی اسلامی صحبت کردند و اینکه چنانچه جامعه ای بخواهد اصلاح شود باید در آن ایمان به خدا ، انجام عمل صالح ، به پا داشتن نماز وپرداخت زکات رواج داشته باشد

محمد جواد پیاده کوهسار

 

بعد اینها یک گپ کوچولو هم با ایشان داشتیم .

در جواب این سوال که چرا طی یک ماه اخیر دو بار به حسین آباد تشریف آوردید  ؟

گفتند : این رویکرد کاری من است که روزهای چهار شنبه و پنجشنبه را اختصاص به روستا ها داده ام . و اینکه به روستا های بزرگتر بیشتر سر می زنم وچنانچه مواردی مانند سفر مسئولین هم اتفاق بیفتد همراه آنان نیز به روستا ها سرکشی خواهم کرد . و اضافه کردند که سعی می کنم ماهی یکبار را به حسین آباد سر بزنم .

همچنین در جواب اینکه فعالان فرهنگی چه کمکی می توانند به شما کنند ؟

گفتند : در جمع های بزرگ تر همچون نماز جمعه شرکت کنید با این نگاه که بین 45 الی 50 هزار نفر جمعیت شهرستان  وحدت و یک پارچگی ایجاد شود . همچنین به فعالان فرهنگی توصیه کردند . به آگاهی دادن مردم ، جلب مشارکت مردم ، ارتقاء قانون مداری مردم ، و گسترش فرهنگ قرآن و معنویت در برابر آسیبهای فرهنگ غربی . همچنین بر لزوم جذاب کردن برنامه های مساجد و تنوع دادن به کارهای فرهنگی تأکید کردند .


[ سه شنبه 94/3/26 ] [ 10:41 صبح ] [ محمد جواد پیاده کوهسار ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 256593