سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://sabakuhsar.ParsiBlog.com
 
لینک دوستان
*
لینک های مفید

قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشَاءُ وَتَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ ? بِیَدِکَ الْخَیْرُ ? إِنَّکَ عَلَى? کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ

بگو (ای پیغمبر): بار خدایا، ای پادشاه ملک هستی، تو هر که را خواهی ملک و سلطنت بخشی و از هر که خواهی ملک و سلطنت بازگیری، و هر که را خواهی عزت دهی و هر که را خواهی خوار گردانی، هر خیر و نیکویی به دست توست و تنها تو بر هر چیز توانایی.

عزت دهنده و خوار کننده کسی نیست جز خدا / بیچاره انانی که  طلب عزت و بزرگی یافتن از غیر خدا می کنند . طفلکی ها یادمان باشد این ذکر را - لا اله الا الله  یعنی خدا های دون و دروغین  را بجای خدا ی اصلی به اشتباه بر نگزینید .  برای هر موضوعی  طلب عزت / طلب مال / طلب شغل / طلب وام / و جالبش این است که از این ذکر به این مفهوم می رسیم که کسی که میگوید بیا من مشکلات شغلیت را حل می کنم / من برایت وام می گیرم / کنار من که باشی من بتو عزت می دهم  کسیست که ادعای خدایی دارد و همین  برای دنائت و پستی او کافیست. و نکته ی باریک تر از مو وجود دارد که اگر من خود را ابزار خدا قرار دهم و در راستای درستی  و حقیقت نه از راهای نامتعارف و پل زدنها  موجبات برطرف شدن مشکلات مردم را فراهم کنم به کلمه ی لا اله الا الله عمل کردم .


[ شنبه 96/12/19 ] [ 2:33 عصر ] [ محمد جواد پیاده کوهسار ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 256164